Testat

På Hannas fest bjöds det på buffé och en av rätterna var tomatinbakade auberginerulader. Både Mathias och jag tyckte de var över förväntan goda och lassade in mängder av dessa rullar. Letade upp ett recept på Internet för att försöka mig på detta hemma. Kom på ganska tidigt att jag inte orkar stå och göra några rulader som det står i receptet utan det fick bli en latmansvariant- en lasange istället. Nu blev det ju inte lika gott här hemma som det var förra fredagen. Tror det saknades alla de där extra tillbehören som fanns då. Sen är det ju faktiskt så att det är mycket godare när man inte lagat det själv. Tog lite bilder under tiden eftersom jag tänkte lägga ut receptet, men med tanke på vilken tid det tog att göra den till det resultatet så rekommenderar jag ingen att lägga tid på denna maträtt ;-)


image1043

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0