Reunion

Helgen tillbringades i mina gamla hemtrakter Sunne tillsammans med tjejgänget från högskoletiden. Från olika orter runt om i Sverige sammanstrålade vi hemma hos Lenita som är Sunnebo sedan något år tillbaka. Vi började lördagen med en långlunch på Spa och sedan bar det i väg på grusvägen till ett supermysigt hus alldeles intill vattnet. Isklumpen Klint gjorde det ingen annan här hemma trodde hon skulle göra- iklädd  endast baddräkt och morgonrock traskade vi ut i mörker och duggregn ner till den vedeldade baljan. 42 grader gjorde att till och med jag tyckte att det var helt lovely!. Det här var förhoppningsvis inte sista gången jag hoppade ner i en balja utomhus... Lämnade hemsidan för baljorna framme på datorn till pappa som en liten hint ;-)
image1343

Kommentarer
Postat av: Marie Hofvander

Hej hej! Vad kul det var att kika på bloggen, det är första gången. Vilka sötnosar du har! Tack för en supertrevlig helg i Sunne. Jag hoppas att vi kan träffas snart igen. Många kramar, Marie

2008-04-04 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0