Seeeg Söndag...

                                                                                                                                                                                                                                          
Varken orkade eller ville springa ut och in mellan skurarna i dag, så vi har hållit oss inomhus mest hela dagen. Melia och jag tog oss en sväng till Allum för att leta efter "göra-sina-behov-på-toaletten"-mutan. Men höll på att trilla i backen när jag såg vad affärerna har mage att ta för plastiga sparkcyklar. Nix, det får bli att vänta till det diper ner något erbjudande i brevlådan- och behoven blir faktiskt gjorda på toaletten utan sparkcykel också har vi upptäckt. En vecka med bara ett par "olyckor" tycker jag är helt godkänt.

Annars har dagen mest gått i datorns tecken. Har lagt ut ännu en laddning med gamla kläder på Tradera. Men börjar inse att det är mycket mer jobb med det än vad det ger utdelning...

Sen har jag hunnit med att fixa till bilderna till skolans hemsida. En av figurerna som fanns med i förra veckans skörd var sköning här ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0