Bio-tajm

Barnvakt = fria aktiviteter. Ögande igenom Karlstads biografers utbud och kom fram till att det fanns två möjliga "The Happening" och "SATC". The Happening var helt slutsåld (så syyyynd-not!) så det fick bli Sex and the City. Stackars Mathias och två till av det manliga könen trängdes i en biosalong full av flickor, töser, damer och kvinnor. Superduperbra tycker i alla fall jag den var. Har dock lovat min man att följa med honom så snart Rambo 15 kommer ut nu när han stod ut i 2 timmar och 25 minuter av kärlek, vänskap och en massa kläder.   


Kommentarer
Postat av: Mary

Jisses, tur att ni INTE tog the Happening, såg den i söndags - värdelös!!!! Marky Mark gör sig bättre som "bad guy", inte som virrig lärare som blir småhunsad av sin fru - och helt plötsligt knäcker (?) varför människor helt plötsligt under ett dygn begår självmord efter att det blåst i träden... Inte helt bra alltså...

2008-07-08 @ 15:47:19
Postat av: Nobody puts Baby in a corner

Själv tycker jag att Dirty Dancing är världen bästa movie och då är jag ändå kille :D

Och jag längtar efter SATC, hahahahahahahaha, NOT

2008-07-08 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0