En erfarenhet rikare

 Fick äntligen ändan ur vagnen och beställde en tandläkartid häromdagen. Dessvärre var det inte bara jag som kommit på att det var dags för tandbesiktning så det vara bara att ta den tid som erbjöds även om det skulle innebära att Mollie skulle behöva göra mamma sällskap hos tandläkaren. Tänkte passa in så Lillan skulle sova under beöket- men se det ville inte hon som bestämmer. Hon fick sitta i insatsen till vagnen och de första tio minutrarna gick strålande! Mollie skrattade år personalen och lekte med de medhavda leksakerna. Jag började ana oråd när allt för bekanta stönande ljud började komma från golvet det bajsfia satt. Då var det inte roligt att sitta där längre. Försiktigt frågade tandläkaren om jag kunde ta upp bebisen och ha henne på magen under tiden. Sagt och gjort; liggande med en lampa i plytet och en tandläkare gröpandes i munnen placerades en stinkande och väldigt klåfingrig Mollie på min mage. Det positiva i det hela var ju att jag inte alls hann tänka på vad obehagligt det är att vara hos tandläkare...

Kommentarer
Postat av: Abdulvanja

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-01-13 @ 14:14:00
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0