Hemfärd

Lastade in två trötta ungar vid sextiden under måndageni baksätet. Var helt säker på att båda två skulle sova gott i bilen under den långa färden hemöver eftersom vi vaknat tidigt och härjat hela dagen. Mätt i magen var de också eftersom vi hann äta en stabil middag innan vi for. Jag hann förbi Sunne (vilket innebär en ungefär en tiondel av resan till Göteborg) innan Mollan bröt ut i hysterisk gråt! Fyra timmar senare med vindrutetorkarna på i superhastighet och ett stort antal stopp farligt nära vägkanten i tro att få tyst på oväsnet där bak lovade jag mig själv att aldrig mer ge mig på en så lång resa med bil på egen hand. Fasar för att jag under veckan kommer få ett brev från vägverket med ett foto i på en Toyota i överskriden hastighet...   

Kommentarer
Postat av: Vägverket

Ingen fara, man åker inte fast för fortkörning när man kör i 50 km/h på 90-väg.

2008-08-12 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0