Farit norröver

Packade in två ungar och mig själv i bilen tidigt i morse och for norröver- till Karlstad mer precis. Blir några dagar för husmålaren som blev kvar hemma att ägna enbart åt penslar och färgburkar. Själv har jag tänkt hinna med en hel del också i Värmland nu när man har barnvakt på heltid. Jobbfix är väl en av de mindre trevliga sakerna jag måste ägna ganska mycket tid åt, men sen hoppas jag få tid till att träffa nära och kära. Jag har dessutom redan hunnit bocka av en punkt på "to-do-in-Karlstad"-listan; nämligen klippning. Är numera rejält kortklippt i nacken och ett riktigt ljushuvud...

Fick inte in mycket mer än lokala P1 (?) på radion på väg upp... Tänk vad glad jag hade blivit om den här låten helt otippat hade hamnat på deras spellista mitt bland dragspel och valborgskörer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0