Örongodis

Har haft ett längre uppehåll i mitt ljudboksmaraton men nu har jag kommit i gång igen efter att min mor var här med en hel trave med ljudböcker. Sträcklyssnade på Tyskungen med C.Läckberg för några veckor sedan och sedan var beroendet i gång igen.
Har nyligen lyssnat på Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes och blev väldigt förvånad när jag såg att Aftonbladet slog på stort att en Konsumbutik i S-holm redan sålt böckerna trots att de ska börja säljas först den 28 maj. Hade förlaget haft mer koll på västkusten så hade de kanske upptäckt att ICA i Partille började sälja den för över en månad sen!

image533

I går åkte det ner en ny samling cd-skivor i kundvagnen,
men den här gången i en lite mer lättsam genré.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0