Nostalgi

Två riktiga slappardagar har vi haft här hemma. Sovit middag i flera timmar, smaskat massor med god mat, kollat på en mindre bra videofilm och en och annan sötsak har vi också hunnit trycka ner. I dag gick vi till affären för att fylla på skafferiet inför helgen. Jag har varit glassugen som bara den de senaste dagarna (trots att man inte kan skylla på att det varit "glassväder" precis). Det fick bli det en av de stora strutarna med i kassen hem från affären. Melia var väl tvungen också att få en tänkte jag när jag stod med näsan ner i frysboxen- och vad hittade jag där om inte en uppstånden favorit! Top Hat har fått revansch och ligger åter ute bland sina GB-polare. Smarrigt värre tror jag Melias betyg blev!

122218-530

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0