"Lunkig" onsdag

Det har varit en välbehövlig lugn onsdag på Utmålsvägen i dag. Jag är fruktansvärt trött, precis som de flesta andra som man pratar med. Kanske är det våren som tar krafterna från oss? Vi gjorde oss i alla fall en tur till tillsammans med Sandra och Theo till kyrkan, där vi fikade innan vi gick hem och förberedd måltid nummer tre för dagen. (Hungrig bebbe i magen...) På kvällen kom Catrin och Caroline över en kortis för att kika in på vårt nya hem.
Vårt lilla energiknippe ville inte sova någon middagslur under dagen så jag hade förberett mig på en lugn kväll framför tvn medan Mathias hade träning. Men icke! Kvart över nio går hon fortfarande på som en centrifug bland lakanen och den enda som är väldigt nära att somna är hennes slitna mamma! Halv tio ger hon till sist upp och nu sover hon som en stock, så nu ska även jag passa på att komma i säng i tid för en gång skull.  

122218-509

Kommentarer
Postat av: Geirlouise

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2008-08-27 @ 09:30:33
URL: http://geirlouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0