Oväntat besök!

Blev minst sagt förvånad när Catrin, Åsa, Marie och Jenny ringde glatt på dörren vid elvatiden i morse. "Vad fasiken gjorde de här?! Mathias och jag hade ju massor med saker inbokade som vi var tvugna att hinna med under dagen!" Men det vara bara att ta på skorna och följa med lydigt med bil genom hela stan. In till en atelje nere vid hamnen där jag fick designa och tillverka ett eget silversmycke. Det var verkligen superkul och inte alls så lätt som jag tyckt det sett ut när andra gjort det innan.

image591

Därefter bar det av hem till Catrin där det bjöds på supersmarrig trerätters! Under tiden fick jag en hel drös med gamla foton som skulle organiseras och sättas in i till ett gemensamt fotoalbum för mig och Mathias. Nedan kan ni se smakprov på två av alla underbara gamla foton...

image590
Skönheter redan under det tidiga 90-talet ;-)

Klockan halv åtta var vi alla fem helt stoppade av all god mat, sömniga i ögonen och jag var otroligt nöjd med en helt underbar överaskningsdag! Kunde inte i min vildaste fantasi tro att de skulle komma på den här idén i dag - nästan tre månader innan dagen D!

Kommentarer
Postat av: Niklasbettina

Keep up the good work.

2009-05-27 @ 09:14:49
URL: http://niklasbettina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0