Rabattfynd!

Vi passade på att göra ett ryck i rabatterna under eftermiddagen när det äntligen var uppehåll. Jag kan ju erkänna att jag även hade en annan baktanke än ogräsrens när jag klev i stövlarna och letade fram krattan... Lite trädgårdsskötsel skulle kanske få fart på den bebben som verkar tagit semester?! Hur som helst så verkade det inte locka den lille , det heller! Men en annan "vinst" blev det på utsidan, i dag fanns det nämligen lila små blommor i hela rabatten och några av dem fick följa med in i köksfönstret så nu doftar det ljuvlig lavendel än in till datorn!  

image642

Kommentarer
Postat av: Laila

Tittar på bloggen varje dag för att kolla "läget".
När det inte blev 7/7 så blir det 11/7.
Bebbens morsfars fars födelsedag. Så får det bli!
Lycka till från oss i Torsby.

2007-07-10 @ 22:11:23
Postat av: Lotta

Måste nog erkänna att jag börjar bli spänd nu, hoppas att den lille snart kommer yr till sin familj. Tänker på er! Ha det bra & lycka till. //Kramar!!!

2007-07-10 @ 23:00:45
Postat av: Anonym

Måste nog erkänna att jag börjar bli spänd nu, hoppas att den lille snart kommer ut till sin familj. Tänker på er! Ha det bra & lycka till. //Kramar!!!

2007-07-10 @ 23:01:19
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig blogg! Får jag skapa en länk till den?

2007-07-11 @ 18:21:24
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0