Gäsp!

Nu börjar tydligen det mesta av den berömda förlossningsenergin ta slut. I dag är jag riktigt sleeeepy... I natt har vi varit fyra i dubbelsängen! Men jag kan inte skylla min trötthet på barnen (eller sambon för den delen), de sover hur snällt som helst, men jag får liksom inte ro till att sova ändå. Ligger där och funderar, uppe och kissar, blir törstig, måste kissa igen, blir väldigt svettig av två små kaminer som ibland kommer väldigt nära, byta till tunnar nattlinne, uppe och äter fil klockan fem för jag är så fruktansvärt hungrig bla bla bla. Håller man på så där får man skylla sig själv för man går och gäspar i dag!

Mathias och Melia beslöt i alla fall att Mollie och jag skulle få lite egentid=sovtid i dag (gulliga sötnosar ♥) så de fick med farbror Richard och kusin Hampus till Liseberg. Nu är ju inte Mollie den mest pratsammaste människan jag mött och verkar ha sömn som den stora favoritsysselsättningen, så nu hamnade jag förstås framför datorn i dag- också- fast jag hade lovat en "datorfri" lördag. Så jag får väl knäppa av nu och krypa ner under täcket innan de M och M kommer hem igen och ser att jag "syndat"! Natti!

image657

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0