Tisdagen den 9 januari

Första "pappadagen" är avverkad. Ett besök inne i stan på Mc D samt frissan tillsammans med bror och Hampus var det första Melia och hennes pappa passade på att göra. Att ringa till frisören och fråga om båda bröderna kunde komma samtidigt med varsitt barn kanske inte är det först jag hade föreslagit, men det verkar ha gått bra så idén kanske inte var så dum trots allt.  

Själv har jag gjort min första dag som fröken i 4-5an jag kommer att var i på tisdagar och torsdagar under vårterminen. Lite nervig var jag i morse trots åtta år i yrket, men efter en ganska stimmig samlig blev de som ljus när de fick veta att deras prestation skulle "betygsättas" av mig innan de fick gå ut på rast. Lugnet höll i sig hela dagen och jag har goda förhoppningar att det kommer att bli en bra termin. Känns skönt att vara i gång och att Mathias nu får ta över rodret här hemma ett par dagar i veckan under våren.

122218-313

Ett foto från i somras på Melia och pappsen
som softar i Grebbestad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0