Fulgubbe?!

Tidigt i morse när Melia och jag satt och åt frukost ringde telefonen. Den låg inne i hennes nedsläckta rum så jag hann aldrig se vilket nummer som ringde. Jag svara men i andra luren säger ingen någonting. Det är inte helt tyst för jag hör att någon andas när jag säger "hallå". Efter en liten stund lägger personen i telefonen på. Lite obehagligt tycker jag det är men går ut i köket och fortsätter läsa i GP och käkar vidare på min macka. Upptäcker precis då att Melia fått tag på min mobiltelefon som varit på köksbordet och är i full färd att bada den i sitt filglas. I sista sekund räddar jag telefonen från sitt öde och ser på displayen att telefonen precis har blivit använd. Senaste nr är för bara några sekunder sen och det går till "HEM"! 

stalker?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihihi... Du e underbar, Melia!! Tycker du gjorde helt rätt i att stoppa telefonen i filen, den kanske var hungrig!! ;) Ljuvliga unge!

2007-01-17 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0