Fredagen den 26 januari

Träffade Maria och Eleonor med lilla söta Emilia på lunch inne i stan under fredagen. Smarriga kalvfärsbiffar med gräddsås och rörröda lingon intogs mitt i lunchrusningen på SoHo. Glömde kameran hemma så dessvärre har jag inget fotobevis, men Eleonor har lagt ut några foton på Emilias blogg. Fick slå ihjäl lite tid innan det var dags att få skjuts med hem med Mathias vid halvfemsnåret så det fick bli några besök i några affärer så man inte skulle frysa ihjäl i den bistra vinden. Tror jag bott för länge i Partille för herrejisses vad folk det var överallt! Mitt på dagen var det knökfullt i varenda liten butik! Några påsar med roliga innehåll fick vi ändå med oss hem. Får ju passa på när man väl kommer in till stan...

Fredagen den 26 januari

Eftersom vi inte har några foton från dagen i stan 
får det bli ett kort på en törstg hamnarbetar som hjälper
till att sortera tvätten på kvällskvisten.
Pappas mössa är för övrigt en ny favorit
som åker på när man minst anar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0