Utan nät!

Jodå vi har överlevt flytten! Dessvärre var vi tvugna att förnya vårt Internetabonnemang och det verkar ta ett par dagar innan de får igång det nya hemma i huset. Vi trivs kanonbra trots att det känns som det aldrig tar slut på kartonger! Hade hjälp av mor och far från Karlstad med flyttstädning i gamla lägenheten så det känns helt underbart att vi inte måste vara där och härja också! Höll även Mathias föräldrar och bror sysselsatta under helgen; Pelle fick köra släpkärran, Monica lagade supersmaskig fisksoppa till utsvultna flyttare och bror Richard åkte på att bära alla tunga möbler tillsammans med Martin.
Skriver detta inlägg på en av skolans datorer, så så länge vi inte har någon dator hemma blir det glest med inlägg.

122218-347

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt att ni äntligen flyttat in i det nya fina huset, det måste kännas helt underbart! När jag kommer till Götet nästa gång så måste jag komma på besök. Lycka till med allt och sätt in många kort på bloggen så man ser hur det ser ut! Kramar!

2007-02-06 @ 17:03:54
Postat av: Svägerskan

Grattis Maja!
Jag glömde helt av att ringa och gratta dig igår *skäms*
Behöver du/ni hjälp med något är det bara att säga till. Vat att jag inte kan göra så mycket långt här bortifrån men ändå .. KRAM

2007-02-06 @ 21:33:43
Postat av: Josefin

Spännande med flytten... Vi kommer gärna och hälsar på snart. Hör av dig när ni kommit iordning och ni vill ha besök och/eller komma till stan för lite avkoppling i flyttbestyren.

2007-02-08 @ 13:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0