Tekniska problem...

Man kan ju tro att den mesta av min tid går till att packa upp kartonger, men så har inte fallet varit de sista dagarna. Jag har nämligen tillbringat åtskilliga timmar i Telias supportköer. Inte en gång har det varit mindre än 45 minuters väntetid för att få prata med en riktig människa. Nöjer man sig med en digital röst med instruktioner kan man ju få hjälp snabbare men i bland behöver man ju ha lite mer hjälp än så... Har i alla fall fått besked om att något är riktigt fel och att vi behöver kolla telefonkablar och eventuellt byta modem. Stånk och stön! Varför kan inget funka smärtfritt när det gäller teknik?! Nu har jag i alla fall krypit runt i huset och letat telefonjack för att eventuellt få lite mer power i kablarna. Sovrummet verkade funka bäst för nu kommer jag ju till och med in här- så länge det varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0