Oh happy day!

Småbarnsmammor med sömnbrist ska inte läsa detta! Vet själv att jag fyllts med mordbegär då mammor berättat med ljuv blick vad underbart det är med de små liven som sussar så gott dag som natt, när man själv sitter och kämpar med att hålla sig vaken. Vår Mollie har dock varit skonsam mot oss (värre var det med Melia)  och vi har inte haft allt får många slitsamma nätter även om hon är en riktigt nattsudderska som absolut inte ska lägga sig innan sin mamma, vilket gör att man är väldigt upptagen varje kväll fram till sänggående. Nu kommer det jag varnade för; Mollie har sovit över nattmålet tre nätter i rad!! Hon somnar prick klockan elva (precis som Skalman med sin "mat- och sovklocka") och vaknar halv nio. Tänk vad det gör att slippa det där lilla avbrottet vid halv fyra tiden på morgonen. Jag känner mig som en helt ny människa när man fått sova en hel natt.

122218-1159

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hmmm, inte ett dugg avis ;-) men det kanske ordnar till sig här oxå.....
Tack för recepten!!

2007-12-04 @ 19:37:21
Postat av: Angelica

Låter ljuvligt! Hoppas Neo lär sig detta med snart...

2007-12-05 @ 09:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0