Uddevalla

Blev en nästan tjugo mil lång utflykt under söndagen. Jag har letat efter en dubbelvagn på Blocket ett tag nu och de verkar vara väldigt poppis för de som har ett okej pris blir sålda på studs. Hittade en i Uddevalla som jag tyckte var jättefin + att jag prutade ner den ganska rejält så det vara bara att sätta sig i bilen efter frukostintaget i morse. Poliskontroller och "grus i ögonen" gjorde att en aningen bakis Mathias och sömnig Melia fick snarka på i baksätet medan jag för en gångs skull fick köra. Blev en väldigt kort sightseeing i ett folktomt Uddevalla innan vi for hem igen. Det fanns nästan inte en enda affär eller matställe öppet, men till slut fick vi i oss lunch på ett mysigt fik i stan.  

uddevalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0