Söndagen den 15 oktober

122218-11I dag har vi varit en sväng i Kungsbacka och hälsat på Emmi och hennes mamma Jenny och pappa Martin i deras splirrans nya hus. Det var verkligen jättefint och hur fräckt som helst (jag är inte ett dugg avundsjuk...)

Emmi och Melia lekte jättebra med Emmis tågbana i hennes lekrum på övervåningen, men efter fikat blev stackars Emmi sittandes i trappan som en "vakt" för att Melia inte skulle klättra uppför den. Melisen har en stor förkärlek till trappor, vart hon fått den besattheten ifrån vet jag dock inte med tanke på att vi inte har någon här hemma.

Kul att se att de kunde ha så kul ihop,  det var ju trots allt inte så länge sedan Melia var en pyttebebbe och låg på en filt och sov varje gång vi sågs. I dag fick Melia till och med hicka för att hon skrattade så.

122218-14

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kusin!
Jag får också hicka när jag skrattar för mycket.

2006-10-15 @ 20:01:04
Postat av: Teoingelin

Congratulations on a job well done. Thanks

2008-12-15 @ 08:34:49
URL: http://teoingelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0