Lördagen den 14 oktober

Åkte in vid lunchtid till stan. Parkerade bilen vid Haga och promenerade runt där i det fina höstvädret. Sen åkte vi hem och gjorde lunch. Det var väldigt frestande att sätta sig på någon av de mysiga restaurangerna som finns där, men vi måste tänka på budgeten (rist som attan!)

Vid fyratiden åkte Mathias och jag åter in till stan. Denna gången för att se "Farväl Falkenberg". Har hört att den skulle vara så himla bra, men så bra vet jag inte om den var. Men den var väldig annorlunda, och det är säkert en film man kommer i håg efteråt.

Hemma i Timmerslätt höll Melia farmor sysselsatt. Vi var hemma igen redan vid halv sju tiden så då var det bara kvällsmat och pyjamas kvar på schemat. Ännu en lugn lördagskväll hemma hos Jakobsson/Klint...
122218-8

Kommentarer
Postat av: Faster Camilla

Hej där!
Vilken mysig blogg!
Hoppas få se många fina bilder här *ler*
~ Kram från faster och kusin Linus ~

2006-10-14 @ 21:22:32
URL: http://lotusen.blogg.se
Postat av: Maria o Patrik

Jag håller med- SKANDAL! Attans babydagboken, vilken panik som måste spridit sej bland alla användare! Tur att din duktiga mamma fixat en ny sida, har ju liksom blivit lite beroende av att kunna kika vad du haft för dej under dagen... Säg till mamma att jag hör av mej om torsdag, Mollgan kanske måste åka bort.. Kram på dej!

2006-10-15 @ 10:55:43
Postat av: Edvardfilippa

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-06-25 @ 13:16:56
URL: http://edvardfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0