mäklarassistent?

toa hus5 
hus4
hall  hus3
hus3

hus1   hus

Åkte på att fota själv till försäljningen... Undrar om mäklaren tyckte det var så stökigt här i går kväll så han tyckte att det var bäst att jag röjde upp innan vi fotade. Här är några av korten. Tycker det är jättesvårt- vad är det man som köpare vill se?! 

Som ni ser är inte sovrummet med. Det måste inredas innan vi fotar det ansåg mäklaren, så det är bara att ta sig till IKEA i eftermiddag och shoppa slut på de sista kronorna i hushållskassan.

Kommentarer
Postat av: SUSANNE

Vilken snygg lya ni verkar att ha . Är det vemodigt eller ä dä gött????

Kra Sussi

2006-11-08 @ 15:45:21
Postat av: Maja

Usch, det är både och... Kommer att bli tufft att lämna ifrån sig nycklarna hit. Jag trivs superbra så länge det är regn ute och persiennerna är nerdragna. Nej, skämt och sido, i långa loppet hade det varit tufft att bo kvar här. Hela gården kryllar av ungar som jag har som elever i skolan. Man bli aldrig ledig och jag känner mig "påpassad" av alla föräldrar även om det säkert inte är så. Sen saknar jag verkligen att bara kunna öppna dörren, gå ut och vara på en lite gräsplätt när solen skiner, utan att det ska bli världens projekt. Tror det här blir bra, bara allt är i hamn.

2006-11-08 @ 15:52:13
Postat av: Kerstin

Hej
Tycker du har det jättefint. Förstår inte mäklaren du anlitade, vad han/hon hade att klaga på.
Jobbar själv hos en fastighetsmäklare. Det skall se bebott ut inte kalt och kallt, som många bilder visar när dom har gjort homestaging i lägenheten.
Att du behövde ta korten själv är också inte rätt det ingår ju i mäklarens uppdrag. Min arbetsgivare anlitar ibland en yrkesfotograf om nu säljaren önskar detta annars ta hon korten själv.
Men du kanske skall vara glad att du fick göra det själv, mäklaren kunde kanske inte fotografera. Jag har en bekant som sålde och den mäklaren kunde verkligen inte fotografera utan la ut bilder som var hur usla som helst till slut fotograferade hon själv och gick till mäklaren med dessa och tvinga honom att byta. Då fick dom sålt sitt radhus.

Hoppas allt löser sig med försäljningen för dig

Kerstin

2006-11-21 @ 10:19:33
Postat av: Mikalmaiken

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-04-20 @ 14:10:52
URL: http://mikalmaiken.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0