Börja jobba i morgon!

                                                                                                                                                                      Börja jobba                

I dag har jag varit och pratat med min nya chef på mitt gamla jobb. Där möttes jag av en entusiastisk och trevlig karl som hade massor med roliga idéer. Så innan jag gick hem hade jag skrivit på ett nytt papper för föräldraledigt, för numera är jag bara hemma 75 % resterande 25 ska jag fixa och dona med skolans datorer och hemsida. Sämre kan man ha det ;-)

Kommentarer
Postat av: Mary

Grattis! Låter ju helt perfekt! Kommer bli världens tjusigaste hemsida! Kram

2008-02-04 @ 22:13:30
Postat av: Cecilia

Kul, det låter som det kan vara en passande uppgift för dig:) Snygg Melia och Mollie sida igen! Vi kanske ses imon, jag tror det blir en sväng till kyrkan för vår del.
Kram Cecilia

2008-02-05 @ 09:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0