Tar aldrig slut!

Nya stora vita flingor kommer ner i dag också. Hade jag inte jobbat hade jag tyckt detta var underbart, men snö och barn tycks inte längre gå ihop.  Det enda rasterna går ut på nu är att kasta snöboll och ge sig på varandra i närmsta snödriva. Känns som man lever i ett laglöst land när det är som värst. Ingen går säker, varken elever eller lärare, snöbollar kommer farande när man minst anar! Kommer faktiskt inte ihåg från min skolgång att det var så här?! De starka grabbarnas föräldrar tycker att det bara är skojsigt att barnen får "leka" ute i snön när man kontaktar dem och de lite mer försiktiga barnens och dess föräldrar är helt förtvivlade/upprörda. I morgon ska vi i alla fall åka skridskor i Vallhamra och då blir det inte en enda rast tillsammans med de andra barnen på skolan så då blir det kanske inte några tråkigheter i morgon. Har jag tur hinner det töa bort tills på tisdag när jag jobbar igen.

122218-375 
Tar aldrig slut!

Kommentarer
Postat av: Theoeira

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2008-11-14 @ 10:00:40
URL: http://theoeira.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0