Mig Äger Ingen

Fick ett tips av mamma på en ljudbok som hon hört mycket gott om; Mig Äger Ingen av Åsa Linderborg. Har sträcklyssnat på den och visst var den bra, men för en gång skull tror jag att jag var för ung för att uppskatta den fullt ut. Åsa är född 1968 och man får följa henne fram till nutid. Resan genom nästan fyra decenium skildrar vardagliga ting, men även mycket politik- och därav kan jag tycka att jag är för ung för att riktigt hänga med. Mig Äger Ingen är en hyllning till en hårt arbetande far som på egen hand fick uppfostra och ta hand om sin lilla Åsa från fyra års ålder efter att mamman träffat en ny karl. En varm bok som skildrar en inte allt för "normal" uppväxt.
 
image1160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0