Onsdagen den 8 november

Huuu vilken lång dag det varit *gäsp*. Melia har ju truddeluttat en par gånger under dagen, men jag gav mig katten på att vara vaken så jag skulle somna i kväll, haft svårt att komma till ro de senats nätterna. Men som det känns i ögonen nu så lär det inte bli några problem att få sin välbehövliga skönhetssömn i natt.

Har tagit oss en tur till IKEA i spöregnet. Åkte förbi flera bilar som precis hade krockat och dessutom var det enorma köer efter en stor olycka vid Ullevi, otäckt! På IKEA blev vi inte långvariga, hann dock  slänga i mig  Wallenbergare med mos och ärtor *yammi* Trodde att kanske Melia också var hungrig och ville ha men hon har inte haft någon vidare aptit de senaste dagarna när hon varit dålig och IKEAmaten föll henne inte heller i smaken. Desto mer till mig ;-) Mätt och belåten traskade vi mot tavelavdelningen. Syftet med resan var ju att vi skulle hitta en tavla eller något annat dekorativt till de enormt kala väggarna i sovrummet. Blev tavlan på bilden. Visst var den schysst? Sen fick jag veta av Sandra när jag pratade med henne i telefon att hon har en exakt likadan- Sorry, det har jag totalt missat!   

Onsdagen den 7 november

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Min mammalediga fru somnade i soffan. Googlade på timmerslätt och hittade till er... Verkar som om ni ska flytta. Vi flyttade hit för snart ett år sedan...bor på ts 43. Har två barn, Ines e född juli -04 och Elsa juni i år. Måste säga att bilden från sovrummet är grym...har du tagit den själv? Gillar inte mäklaren den så byt...mäklare alltså... ;o)

Ser jättefint ut annars..men kanske skulle ni ta bort bänken i hallen...Jag kommer ihåg att vi upplevde det som "trångt" att ta sig förbi när vi var på visningen av våra lgh. Ni kanske har enljusare matta att slänga in på hallgolvet... Lite synd att gardinen i köket tar så mycket ljus..kanske går det att korta den lite..eller skaffa en vit...tunnare... Ingen kritik, bara vad jag kände när jag kollade på bilderna... som "spekulant" Mvh Matthias

ps Hoppas det går bra med försäjningen ds

2006-11-09 @ 00:55:41
Postat av: Maja

Åh vad skojsigt! Träffat din fru och dina barn på fiket och i lekrummet i kyrkan några gånger. Verkligen jättebra med tips på förändringar, man blir lätt "hemmablind". Det blev en snabb försäljning för vår del, skriver förhoppningsvis på pappren till huset redan i morgon.Sen får vi i och för sig se hur mycket som behövs fixas innan vi kan flytta in.

2006-11-09 @ 09:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0