På besök i huvudstaden

Har precis påbörjat en kurs på Stockholms univetsitet som förhoppningsvis jag ska ha nytta av i jobbet framöver. Dock kanske inte främst som lärare utan mer med datorer. Veronica var förstås den perfekta värden och kom och mötte upp när jag kom utramlandes från tåget under torsdagskvällen och direkttransportade mig ända fram till dörren. Fredagen gick i studiernas tecken och avslutades i stillhet med oxfilé, potatisgratäng och rödvin- bättre kan det verkligen inte bli! Hann förstås även med lite shopping till barnen innan det var dags för hemfärd i dag. Men det är bara tre veckor innan jag är där igen!   
 
Världens sötaste Olivia!

Kommentarer
Postat av: Vera och Olivia

Du e såååå välkommen tillbax!!

Puss å kram

2008-09-01 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0