Torsdagen den 26 oktober

Efter vårt besök hos familjen Jansson i Frölunda (se tidigare inlägg) bar det av till Gullbergvass och hämta upp pappa från jobbet, och därefter snabba ryck till ICA. Hem och hacka ner lite sallad och fixa kycklingwraps i en flygandes fläng. Klockan 18.00 kom Maria och henne Patrik även känd under namnet hemlige Mollgan. Om ni inte vet varför han går under detta alias tror jag ni lätt kan klura ut det ;-) Nu äntligen (!) fick vi äran att träffa Marias man med stor M. Melia fick en supersnygg jeanskjol som hon skulle ha att impa på grabbgänget med. Det kommer lyckas kan jag lova! Foto kommer efter nästa mannekängvisning. Melia blir överlycklig varje gång Maria kommer på besök, och även en dag som denna när det varit full fart hela dagen, blev hon förstås stormförtjust när denna skojiga människa kom in genom dörren. Och det kan man ju förstå när man tittar på bilderna...

MM3

MM2

Kommentarer
Postat av: lektanten

Goding! Det ska va du till att få ner mej på golvet och krypa fram och tillbaka efter en liten sköldpadda! ;) Konstigt, ser ut som om jag har TVÅ rumpor... Men nej- det är alltså mina kärlekshandtag som är lika stor som rumpan! Hu.... Patrik aka Mollgan hälsar och tackar för MKT god mat! Kramar i massor! Tant Mary

2006-10-26 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0