Måndagen den 16 oktober

I dag har det varit riktigt grått och trist väder ute, men Melia och jag tog en promenad ändå, mest för att hon skulle få sova och jag skulle få lyssna på min ljudbok. Har bara ett par skivor kvar och snart har de tagit mördaren *spännande*. Melia fick ta sin nya jacka och mössa i dag när det var så kallt ute. Dessvärre var det inte helt lätt för lilltjejen att röra sig med den stora jackan på sig. Förhoppningsvis växer hon snart i den.
 
På  hemväg kikade jag in och sa hej till Sandra, Cissi och Hanna som var i kyrkan med sina busfrön. Melia låg kvar i vagnen och sov under tiden. Brydde mig inte om att dra upp henne ur vagnen och av med alla kläder när hon vaknade, utan gick hem och åt lunchen där istället.

Det har varit  en myseftermiddag i lekrummet idag. jag har suttit och fixat med bloggen och Melia har varit på golvet nedanför, lekandes med bland annat sin leksakstelefon som hon sitter och skriker "hejda" i. Undra vart hon lär sig allt *fniss*


Bruna jackan


Kommentarer
Postat av: Catrin

Vilken jätte fin jacka!!! Hon passar skitbra i brunt!

2006-10-17 @ 13:43:00
Postat av: Henningsonja

Hello admin, nice site you have!

2009-08-14 @ 14:06:05
URL: http://henningsonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0