Fredagen den 20 oktober

Var nere och handlade med Melia på ICA på förmiddagen. Där har de självscanning, vilket innebär att du scannar in streckkoden på varan och lägger den direkt i påsen, för att sedan betala det du scannat in i kassan utan att behöva plocka upp alla varor. Nästan framme vid kassan skulle jag köpa glass och det var en väldig oreda i kassarna så jag la upp några av de varor som jag redan scannat in kanten av en kylbox. Tror ni jag kom ihåg och lägga ner dem tillbaka? Väl hemma ser jag att flera av varorna jag har lagt i påsarna och betalt för- inte är med hem! De ligger fortfarande kvar inne på ICA! Trött man blir...

Haft två kompisar som jag lärde känna när vi läste tillsammans på IT-universitet för några år sedan, Ylva och Josefin, här på lunch i dag. I somras fick de en liten Ester respektive en liten Arvid . Sötingar! Försökte med lite besvär på en gruppbild. Gick ju sådär med en vild ettåring *hmmm*

Melias pappa är på "Oktoberfest" med jobbet så i kväll blir det Melia, jag, en stor påse Cheese doodles, Sanna och Mogge som ska umgås. Håller tummarna för min favvo Johan som verkar vara i en svacka. Skärp dig grabben, du är ju bäst!

122218-40

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för igår - god paj och trevligt sällskap! ... och va fin Melias sida har blivit!

2006-10-21 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0