Tisdagen den 28 november

I dag vaknade jag redan klockan fem i morse. Hade tydligen blivit massor med smaskigt igår kväll för lilla damen för hennes blöja var helt överfull med kiss, så det hade läckt i hela pyjamasen och i sängen. Upp och fixa nya kläder och ny torr blöja. Melia somnade om på studs och sov till halv tio! Jag däremot orkade inte somna om utan gick upp med pappa och åt frukost tidigt i lugn och ro, samtidigt som jag klurade på ett knepigt sudoko i Värmlandstidningen. Inte fel det heller. Under dagen tog vi en snabbis bort till Skopunkten efter tips från föräldralediga butikschefen Lotta. Blev faktiskt tre par stövlar som får följa med hem till Partille i morgon bitti. Två till mig och ett par rosa, tuffa till Melia. Ett par var verkligen ett fynd, bruna skinnstövlar för 99:- som kostat 400:-! Nu har jag ju tjänat trehundra spänn ;-) När vi kom hem igen blev det stuvade makaroner och köttbullar innan jag gav ansvaret för lillbus till mormor och morfar och hoppade i säng. Så himla skönt att kunna ta en tupplur mitt på dagen! Till kvällen kom Susanne och mormor och fikade. Jag förstår om ni är oroliga för att jag kommer rulla fram på egen maskin i morgon efter allt fikande som det blivit de senaste dagarna...

Tisdagen den 28 november

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0