Måndagen den 6 november

Höll på att ringa mäklare, säljare och mellan varje samtal Mathias, hela förmiddagen. Kände att Melia och jag var i behov av en paus i husköpandet och traskade ner till kyrkan vid halvtolvtiden där Melina, Tuva, Theo och Alwin med respektive mamma var. Tror ni de skrattade gott åt oss när jag berättade att vi budade på ett hus vi inte sett! Nu fixade det ju som tur var och fortsättning följer under morgondagen hur det gått med försäljningen av huset. Till kvällen lyxade vi oss och firade lite i förskott att vi hittat huset med stort h med tjugobitar sushi, vilket inte mättar så mycket längre nu när vi är tre som gärna hugger in i risrullarna *hmmmm*

Måndagen den 6 november
Melia och pappsen leker Allsång på Skansen
(tror Melia är allsångsledaren).

Kommentarer
Postat av: Åse

Jaha, Allsång på Skansen. Jag trodde annars att Melia tränade pappsen på FBK´s hejaramsa.

2006-11-07 @ 11:14:34
Postat av: susanne

Det tror jag ochså att hon gör. Jag visste väl att han skulle smälta så småningom ;D . Jag tycker det verkar som om det är slutsjunget i scandinavien, eller vad säger pappa i fam om det, så öva på den värmländska klackens ramsor det behövs när vi ska stå på torget i april eller hur melia puss puss

2006-11-07 @ 14:54:22
Postat av: Thorstella

Very impressed!

2010-02-02 @ 10:49:38
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0