Fredagen den 24 november

Klockan var bara 5.30 när jag kravlade mig upp och klädde på mig, rörde i hop varm choklad och hällde i termos, bredde mackor och la ner i väskan. En timme senare släppte vi av pappsen på hans jobb och sen bar det av mot nordligare breddgrader. Strax innan tio var vi utanför Karlstad största köpcenter. Melia behövde en paus i bilåkandet och jag behövde in och handla lite grejer. Till min stora lycka hittade vi en overall som var nersänkt 100:- och sen fick vi 25% rabatt till på det eftersom vi hade clubkort! Det får man väl säga var ett fynd; en vinteroverall för 300 kronor! Hem till Melias gammelmormor och fick nygräddade pannkakor. Mums! Annars har det varit lugnt i dag. Trötta och sega efter den tidiga färden. Blir att ladda för morgondagen då vi ska träffa Lotta och Alvin på stan och mamsen ska på galej på kvällen!

Fredagen den 24 november

Kommentarer
Postat av: Emilianalvilde

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-08-11 @ 10:48:06
URL: http://emilianalvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0