Torsdagen den 7 december

I dag har vi bakat lussebullar här hemma. Tog lite, eller ganska mycket faktiskt, längre tid än jag räknat med så det blev att slänga sig i väg ner till kyrkan bara en halvtimme innan de stängde fiket. Hann få i oss pannkakor och lite fika innan barnen fick rasa av sig i lekrummet. Strax innan tre gick vi med hem till Catrin och Hampus där Melia fick stanna medan jag besökte min arbetsplats och hade möte med den nuvarande läraren. Hade med Lillbus förra veckan jag var där på möte och det var rent ut sagt fruktansvärt! Melia hann inte sova klart och var supergrinig när hon vaknade. Hon ville absolut inte vara inne i den lilla bunker vi satt i, vilket jag i och för sig mycket väl förstår! Så hon ålade runt på golvet och tjöt som värsta "dramaqueen"! Min chef, skolans rektor, såg lite fundersam ut och jag liksom såg tankebubblan ovanför henne" Hur ska hon kunna ta hand om trettio elvaåringar, när hon inte kan tygla EN ettåring?" Så tusen tusen tack Catrin att du ställde upp och passade virvelvinden i dag!

Torsdagen den 7 december

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0