Ett soligt Karlstad

Melia, Mollie och jag har tillbringat helgen + hela fredagen och en del av måndagen i Värmland. Solen sken och det har varit riktigt mysigt höstväder. Mormor och morfar har haft med sig flickorna på kolonin och jag har njutit av egen tid på stan. Blev en hel del höstkläder inhandlade; både till mig och flickorna. Helt livsfarlig stad för ekonomin!  

Tyvärr blev det inte många kort tagna. Bara den här på stenbron som är lite av Karlstads kännetecken som jag tog på vägen hem från stan efter en fika med kusin Lotta. Med oss hem till Partille följde nanny "Moffa" och två rejäla förkylningar som drabbade Melia och Mollie under helgen.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Tack för en trevlig pratstund! Hoppas att vi hörs snart igen! Ta hand om ER! Kram!

2008-09-23 @ 21:52:18
URL: http://lottap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0