Druknar!

Några kompisar har frågat varför deras kommentarer måste godkännas. Saken är den att jag får mängder av konstiga kommentarer till bloggen varje dag. De olika Ip-adresserna går alla till Polen så det är med all säkerhet inga gamla bekanta som fått för sig att kommentera i bland flera månader gamla inlägg och på engelska dessutom! Kommentarerna är på inget sätt otrevliga men är helt orelevanta, goddag yxskaft liksom och eftersom jag är aningen paranoid börjar jag ana att det kan finnas virus i denna mängder kommentarer som ramlar in. Därför har jag har tagit det säkra före det osäkra och ställt in spärren. Låt nu inte detta stoppa er från att skriva en rad eller två för det är ju alltid trevligt! 
image1243

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag har också fått mängder av konstiga kommentarer under "historiken" på info.blogg. Inga relevanta inlägg och alla från utlandet... Konstigt!? Kram kram

2008-01-19 @ 22:24:38
Postat av: Åse

Här är en till! Så en viss koppling finns det nog emellan "favoriterna".

2008-01-20 @ 11:06:08
Postat av: Anonym

Det är spam, jag brukar bara ta bort dom,
tycker det går upp och ner, ibland är dte ingenting men just nu är det ett par om dagen. Det lustiga är att på Linus blogg kommer ingenting.

Hoppas ni har det bra!
*kram*

2008-01-20 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0