Söndagspyssel

Vecka 17 har varit en minst sagt fullbokad vecka. Massor av uppdrag på jobbet har gjort att jag använt meningen "Gör det i morgon" mer än någonsin. Hur mycket jag än önskade i morse att i dag inte var "i morgon" så var det bara att kavla upp ärmarna och ta tag i några av sakerna jag skjutigt på. Fem paneler skulle upp i uterummet och två kilo köttfärs skulle tillaga. Nu är det redan kväll och jag har en tuff arbetsdag i morgon framför mig så det kändes väldigt skönt att stryka några av punkterna på listan.   

image1411
image1410

Kommentarer
Postat av: Mia

Otroligt!

Fantastiska bilder! Har suttit och läst en hel del nu. Jättekul att läsa.

Kram Mia

2008-04-27 @ 21:07:36
Postat av: faster Susanne

Gillar dina panellängder i uterummet, skitsnygga!!!
Hoppas allt är bra med er. kram susanne

2008-04-30 @ 18:10:18
Postat av: Dominic Monaghan

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2010-10-15 @ 10:46:50
URL: http://dominic-monaghan.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0