Hemsk helg

Så var det då dags igen; den där slängen av magsjuka som jag tycker drabbar oss allt för ofta. Inte så konstigt att man tycker att det kommer ofta för det är ju inget man saknar och längtar efter precis. Började i alla fall som vanligt med Melia på fredagskvällen. Vid skrivandets stund (måndag fm) har hon fortfarande inte ätit nästan någonting. Sen i går kväll var det även min tur. Att jag nu sitter upprätt är något jag inte kunde drömma om halv tre i natt när det var som värst. Vi får väl se vem av de två återstående som är på tur...
  
image1390

Kommentarer
Postat av: Josefine

Usch, magsjuka är inget kul, just när jag kom ner också !!

Men ni får krya på er, kram kram

2008-04-14 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0