Payback time

Min nyblivne make kan, som ni som känner honom, vara en riktig retsticka. Det är inte många som undkommit hans vassa tunga. Kan erkänna att jag hade väldigt svårt för detta i början och det är inte en gång det har slutat i tårar efter en kanske för träffande kommentar... Så jag är inte det minsta förvånad över att man tar chansen att ge igen nu när Jakobsson blev en Klint. Herrn i fråga verkar ta det hela med ro medan jag börjar känna en viss olust eftersom det är mitt  och barnens efternamn det till slut blev som vi bestämde som vårt gemensamma. Vet inte var detta kommer sluta eftersom inga papper är klara än. Kanske det blir "Klintsson" på brevlådan till slut ;-)  

image854

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte,om det skulle kännas bättre för omgivningen?

2007-09-12 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0