Mellan Dig och Mig

Detta inlägg är till Dig, min hemliga beundrare/beundrarinna. Ja, jag får ju skriva så eftersom Du envisas med att skriva med kluriga och underfundiga alias och jag därmed inte känner till något om Dig. Måste kännas spännande att vara så "hemlig"!
Om det är ett program på tv som jag inte gillar brukar jag greppa fjärrkontrollen och byta kanal. Ett tips till Dig är att om Du inte gillar det som finns här - GÅ INTE IN PÅ DEN HÄR SIDAN! Det kan inte vara nyttigt för någons blodtryck att hålla på att reta upp sig varje dag som Du gör. Så även om Du med all säkerhet inte tror det så avslutar jag med en replik som jag faktiskt fått säga förr till efterhängsna beundrare; " låt mig vara i fred och skaffa ett liv"!
Mvh Blogginnehavaren

PS1 Om du inte fattat det så blockeras alla dina kommentarer så dessa, darling, kommer bara fram till mig.
PS2 Att avsluta alla sina inlägg med TRE utropstecken känns aningen överarbetet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk, det där med tre utropstecken känner jag igen!
Anonym för en del

2007-09-18 @ 21:11:31
Postat av: Mary

Har inte "ngn" lagt ner än? Ja du, det verkar finnas en hel del märkliga typer... Hoppas "ngn" tar åt sej!

2007-09-18 @ 22:36:52
Postat av: Camilla

Vad trist det där lät. Du har ju ip-numret efter varje kommentar, bara att kolla. Jag har en annan grej som du borde lägga in men det skriver jag inte om här. Ganska lätt att spåra vem som skriver vad.

2007-09-19 @ 08:42:02
URL: http://lotusen.blogg.se
Postat av: Ivermaria

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-02-26 @ 11:53:28
URL: http://ivermaria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0