Gift-ig

En arbetskamrat sa till mig att det bästa hon gjort i sitt liv var att gifta sig. Mathias och jag pratade igår om att vi har gjort två saker som slår detta; Melia och Mollie, men på en bronsplats kommer ringbytet. Stort att få vara fru till någon! Gick runt i lördags kväll och försökte lobba för äktenskapet bland mina kära vänner (främst den manliga delen eftersom det är de som ska fria!). Vet inte hur jag lyckades, men är ändå ganska så säker på att det blir fler "herrar och fruar" inom en ganska snar framtid- undrar bara vem som är näst på tur???

image849

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas på att det blir jag...

2007-09-13 @ 21:34:08
Postat av: Mattiasnatalie

Very informative...God Bless

2010-12-03 @ 14:13:56
URL: http://mattiasnatalie.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0