Förtydligande

Det man skriver om i en blogg är minst sagt en romantiseringen av verkligheten. Man (skriver inte jag, för jag tror faktiskt det är så för de flesta) vill väl inte besvära er stackars läsare med sömnlösa nätter, tjafs med maken, bryt på barnen, knaper ekonomi, flagnande husfasader, krånglande bil, för trånga skor, flimrande tv-bild, skitiga golv, för osalt mat, felinställda värmepannor, växande tvätthög etc etc. Jag tror att de flesta av oss har nog med detta ändå -eller? Så tro för allt i världen inte att vi lever som det "ser ut", men lyft gärna på luren och slå en signal så lovar jag att man kan få en utläggning på hur pissigt livet är, om det är det man vill höra ;-)

Bilderna (även om en del tydligen får kväljningar av dem...) är främst för våra nära och kära som vi inte träffar dagligen. Alla med barn vet vad fort det går!

Så vill du gå in och läsa och titta på hur familjen Klint tråkiga (om dock förskönad) vardag är så får du mer än gärna göra det, men snälla bespara mig från tykna kommentarer. Det är mer än en sliten småbarnsmammas psyke orkar med...

Lev väl!


Kommentarer
Postat av: Mary

Din blogg är det första jag går in på när datorn slås på! Älskar alla bilder på prinsessorna! Låt inte menlösa människors kommentarer förstöra för oss andra som älskar fam Klints vardag! Kramkram

2007-09-24 @ 19:50:25
Postat av: Vera

Samma här!! Det är det första jag läser på mornarna! Jättemysigt!! Puss å kram

2007-09-25 @ 07:05:58
Postat av: Carolina

Jag tycker också det!! Att det är kul att läsa om er vardag! Inte helt olik familjen Rasmussons faktiskt... Och så är det roligt med alla fina bilder på dina döttrar!
Kram

2007-09-25 @ 08:34:54
Postat av: Jacobmarlen

It is the coolest site,keep so!

2008-10-27 @ 11:04:16
URL: http://www.enequist.dk/jacobmarlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0