Sjuk

Bara någon dag efter att Mollies mage började må bättre hoppade det onda över till mig i stället. På onsdagskväll blev det så illa så efter ett samtal med sjukvårdrådgivningen fick vi ringa på farmor och åka in till akuten. Mitt bland trafikolyckor och misshandelsfall träffade vi en stressad doktor som klämde på magen, skrev ut ett recept och skrev en remiss för vidare undersökning. Kortison har i alla fall gjort verkan för i dag kan jag i alla fall så upprätt. Men jag ska passa på att krypa ner i sängen igen nu när det bara är jag och Mollie hemma. 


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej. Det var en riktig pärs du råkade ut för.
Synd om dig, hoppas du är piggare idag.
Ta hand om dig// kram

2007-10-05 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0