Sant

Jag har blivit utmanad.
Faster Camilla har bett mig lista 7 sanningar om mig själv.

Så här är det tänkt att gå till:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

7 sanningar om mig:

1. Jag borstar mina tänder alldeles för hårt, därav ser min tandborste ut som jag även skurar golvet med den tre dagar efter öppnad förpackning.

2. Jag tiger och sväljer länge (ibland för länge) men när jag till slut fått nog blir jag dunderförbannad och river upp himmel och jord!

3. Jag spelar in "Mannen som talar med andar" på TV4 och tittar på det i smyg när Mathias inte är hemma. 
 
4. Jag skulle vilja ha ett arbete dit jag gick med lätta steg varje dag, inte bara då och då.
 
5. Jag håller tummarna för att mina döttrar inte kommer att önska sig en ponny i julklapp i framtiden. Don´t like!

6. Jag skulle vilja komma igång och träna igen men är för snål och lat.

7. Jag tycker varken om snåla eller lata personer (så det är väl bara att pytsa en halv förmögenhet på ett gymkort!)



Nu är tanken att jag ska utmana några av mina vänner...
Sandra, Cissi, Eleonor, Mary, Cacka, kusin Lotta, mamma - vågar ni blotta era sanningar?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag ska...orkar bara inte ikväll...

2007-10-29 @ 22:47:14
Postat av: Catogina

Great site. Keep doing.

2009-05-08 @ 10:53:28
URL: http://catogina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0