Nytvättat

Var ganska så säker på att Melia skulle må aningen bättre efter en god natts sömn, men så fel man kan ha... Innan klockan slagit tio i morse hade "fontänen Klint" hunnit med att spy ner halva huset. Det började när hon vaknade i sitt rum och märkte sitt revir i sängen. Då fick hon lägga sig i vår säng och då spydde hon ner mitt och Mathias täcke samt lakan. Därefter somnade hon i soffan och när hon vaknade kräktes hon även ner hela den, filten hon hade haft över sig, mattan och som pricken över i- på mig och Mollie som hade legat brevid henne i soffan! Med gråten i halsen ringde jag då pappan till majonästuben och han kom hem på tre röda. Fick ner Melia i badkaret, Mollie i duschen och mig själv i en morgonrock tills duschen var ledig. Som ni förstår har tvättmaskinen gått på högvarv i dag...

image1015

Kommentarer
Postat av: Catrin

Stackars liten!! Hoppas hon snart är bra och att ni själv slipper att bli smittade, framför allt Mollie... Det verkar uppenbart vara magsjuka! Inget kul. Kram kram

2007-10-23 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0