I lurarna

Är en periodare när det kommer till böcker. Får inte ro till att lägga mig och läsa längre och därför passar ljudböcker mig mycket bättre. Marklunds nyaste Livstid har fått ganska dålig kritik men jag tycker den var superbra! Spännande och oförutsägbar. Dotter önskas rekommenderas till alla mammor. Jag grät och grät fast den inte är speciellt sorglig, men det är något med bebisar som föds som berör. Mannen med litet ansikte är i mp3 just nu och kommmit halvvägs. Gillar Tursten mycket för det utspelar sig i Göteborg, men självklart också för hon bor i Sunne ;-)



    

Kommentarer
Postat av: mary

Läste Mannen... i somras, så nu tror jag att jag är med i boken varje gång jag går på Delsjövägen... :) Väldigt spännande! Och otroligt obehaglig...

2007-10-21 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0