Besök

Som en räddare i nöden kom Maria vid elva i förmiddags " to babysit" Mollie. Eftersom Melia kräktes ner hela dubbelsängen  i morse igen, ringde jag rådgivningen och vi fick tid för ett läkarbesök bara några timmar senare. Tyvärr hittade doktorn inget konkret fel men gav oss rådet att undvika mjölkprodukter i en vecka och se om det blir bättre. Fasar att han antyder laktosintolerans...

image1016

image1017
Maria läste boken som Melia fick om och om igen och tror det gav ringar på vattnet ;-)

Kommentarer
Postat av: Mary

Ring, jag kommer på stört! :) Ni har verkligen lyckats få två helt underbara barn, love them!!! Patrik blev lite kallsvettig när jag visade hur bra jag ser ut med en barnvagn framför mej... ;) Hoppas kräket hållt sej borta i kväll! Vi höres! Kramkram

2007-10-24 @ 20:27:36
Postat av: Karin Stanikowski

Vi var magsjuka för ett par veckor sedan...Lisa spydde till och från i fyra dygn. För en diabetiker innebar det tillslut 112 och ambulans. Så det var en seg maghistoria...men vi andra blev ju också sjuka, men ni ha klarat er, eller?
Hoppas hon snart kryar på sig...
Kramiz Karin

2007-10-24 @ 20:52:41
Postat av: Laila

Stackars Melia, låter väldigt jobbigt!
Hoppas att det "bara" är magsjuka så
att det lugnar ner sig snart. Mommo är
på väg hörde jag. Passa på att sova ut
själva då.
Kram

2007-10-25 @ 07:59:34
Postat av: Rayanmathea

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-07-23 @ 09:22:15
URL: http://rayanmathea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0