Tuffa kvällar

Hela förra och denna veckan har jag i stort sett utvecklingssamtal med föräldrar och elever samt andra jobbrelaterade möten varje kväll. Mathias och jag går om varandra i dörren och pratar med varandra i mobilen på väg hem för vi hinner inte prata när vi väl ses, för då står den andra redan med skor och jacka på, redo att rusa i väg. På torsdag har jag sista mötet för den här veckan och sedan börjar det lugna ner sig. Tänker på de familjer som alltid har det så här. Situationen är ju inte på något sätt ovanlig då man båda arbetar heltid och har fritidsysselsättningar på kvällarna. I går så passade vi i alla fall av att njuta av lugnet under dagtid, då vi traskade till kyrkan tillsammans med Sandra och Theo. Melia drog som vanligt runt på barnvagnen där. Kanske får det bli en barnvagn i present framöver...

122218-384   122218-383

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg bara till om ni behöver en dockvagn. Vi har en jättefin här hemma. Ni vet ju att våran vind är full av saker som vi inte behöver längre.
kram Susanne

2007-03-07 @ 18:46:24
Postat av: Anonym

faster susanne alltså

2007-03-07 @ 18:47:02
Postat av: Anonym

Åh vad bra! Då vet jag en liten tjej som skulle bli väldigt glad!

2007-03-09 @ 21:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0