Sista mars

Vi har tillbringat hela lördagen utomhus. Melias farmor och farfar har varit här under dagen. Farfar och Mathias snickrar för fullt så altanen förhoppningsvis ska vara klar framåt påsk. Farmor, Melia och jag åkte till en trädgårdshandel i Landvetter. Jag vill dit mest och "reka" inför vårsådden, men fick i alla fall med två caprifolplantor hem som ska vara alldeles intill den snart färdiga altanen.

Catrin och Hampus kom förbi en stund på eftermiddagen. Kusinerna busade för fullt bland bräder och verktyg och det är verkligen så himla kul att se vad bra de leker tillsammans!

Till kvällen blev det invigning av både grill och kaminen i uterummet. Smaskade i oss helstekt fläskfile och bakad potatis. Var riktigt smaskigt trots min kritiska min på fotot.  Det får bli sista inlägget för mars månad 2007. I morgon är det 1 april så då får man se upp för luringar.

122218-425


122218-424


122218-426

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0